ΖΗΣΕ , η ζωή είναι μικρή
Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013
ΖΗΣΕ - ΓΕΛΑ - ΑΓΑΠΑ
Η ζωή είναι μικρή και γι'αυτό πρέπει να την χαιρόμαστε. Πρέπει να βάζεις υψηλούς στόχους και να ακολουθείς τα όνειρα σου!Να είσαι ο εαυτός σου, ποτέ μην αλλάξεις για κάποιον που δεν σε θέλει έτσι όπως είσαι.Να χαμογελάς πάντα..μην αφήνεις κανέναν και τίποτα να σου χαλάει τη διάθεση.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
