Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Πολύ ωραία ταινία "Αν" του Χριστόφορου Παπακαλιάτη!

ΖΗΣΕ - ΓΕΛΑ - ΑΓΑΠΑ

Η ζωή είναι μικρή και γι'αυτό πρέπει να την χαιρόμαστε. Πρέπει να  βάζεις υψηλούς στόχους και να ακολουθείς τα όνειρα σου!Να είσαι ο εαυτός σου, ποτέ μην αλλάξεις για κάποιον που δεν σε θέλει έτσι όπως είσαι.Να χαμογελάς πάντα..μην αφήνεις κανέναν και τίποτα να σου χαλάει τη διάθεση.